Monday 19 October 2015

BALIĞIM, ÜZÜLME SEN*

Ah tam şuramda kocaman bir yara;
özelleştirdikçe, sancılar büyüyor.
Ah tam kalbimin üstündeki yara deşiliyor.
mutsuzluktan ölüyorum, mutsuz ölüyorum.
ismim robottan hallice
zaman da mekanik,
duygusal boşluklarımı ''sorgulamak yasak'' ile dolduruyorum.
yetersiz kalıyorum.
bilgiyi ''yeter'' gördükçe onlar.
bitmez, bitmiyor.
Dininizde ölüyorum;
ah tüm vücudum parçalanıncaya kadar.
matematiğinizde hesaplanıyor dünyamın çapı.
Sosyal tek kalıp sizce.
Tarihiniz kanla yazılı.
gururlanalım isteniyor.
katledilen her hayvan, bitki hizmetimizde.
inanç öyle buyuruyor.
Hazmedemiyorum, yediğim her şeyde olduğu gibi;
ezbere notları, ezbere hayatı.
Ah tam göğsümün üstünde açık kalp ameliyatı.
söküp yerine demirden bir soğukluk oturtuyorlar
sonra ''nasılsın?'' diye soruyorlar gülümseyerek her sabah.
''mutsuzluktan ölüyorum, mutsuz ölüyorum'' diyemiyorum gülümseyerek.

No comments:

Post a Comment