28 Şubat 2015 Cumartesi

VELED-İ ZİNA

Rahmimi vakumlayın.
Bacaklarımdan aksın kanlı et parçacıkları.
Gece yarısı bütün sokakları tek tek yürüyen birileri olsun.
Gelin bulun ve rahminiz dahil içimdeki her şeyi söküp alın,
 bıcaklar saplayın.
Anneliğin kutsallığını anlatıp durun,
sahtekarlık kimde?
Görevlerinden kaçan kadınları yakmalı!
Üstelik karşılığında aldığınız biraz daha düzülmekken,
bu kutsal görevi kendin olmaya tercih etmiyorsan
suç kimde?
ellerimi karnıma götürüyorum,
hissetmiyorum
sürekli ıslak sokakta,
kasasında mandalına ve soğan tartan yaşlı adama ''günaydın'' diyorum.
evimi sorana ''bahçesinde zeytin ağacı olan ev'' diyorum
adımı sorana ''benim bir adım yok'' diyorum.
enfeksiyon kapıp duran duygulardaki irinle besleniyorum.
anne aşığı sokak bekçileri,
afaroz ediyorlar...
erkeliğinizden afaroz edin.

 belki o zaman en az sizin kadar piç olurum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder