27 Haziran 2014 Cuma

FİRKETE HALIDA

Olmadı gibi dursa da hep bir kaçış yolu vardır. kafam yükseklerde, iyi ki beni tanımamış tanımamış olanlar. Nazar boncuğu takılmış firketeyle yeni dostuklarınızı iğneleyin. Midem bulanıyor. Kafam yükseklerde. Hepiniz ama hepiniz midemi bulandırıyorsunuz. Hayır üzgün olmak için yeterince kötü değilim.Yanılsamalar, ''mış'' sanmalar,  korkmak, yok olmuş olmasından korkmak, yanlış anlamalar, yalanlar; firkete kimin yakasında kestiremiyorum.  Adrenalin. Kan şekerimin yükselmesi gerekir. Düşüyor. İlk defa helva gibi oluyorum. Bütün vücudum ağrıyor. Bütün gün uyuyorum, sonra gün ışıyınca yine başlıyorum asgari ücretle çalışan bir işçi gibi görevimi yapmaya. Ah tırnaklarım uzuyor, çok çabuk uzuyor, şarkı üzüyor, tecavüz üzüyor, en çok da ''kim söyle ismini?'' üzüyor. Gerçekten görüyor musun halimi?  kaçış yolu var evet. Adrenalin yükseliyor, kan şekeri düşüyor. Daha önce güzel gelmediği kadar güzel geliyor intihara sürükleyen acılar. Şehirleri terk etme vaktinin geldiğini neden söylemediniz? Beni vurma, beni benim acımla vurma. olmaz, başkalarını da işin içine katarak olmaz. Vurmak için kafasına, parçalamak için beynini seni sevmesine gerek yok. Hatta vurmak için bir nedene de ihtiyacı yok ama bundan şeref duyarım. Bir salıncakta iki kişi. Çocukların ayaklarıyla bastığı yerde. başka bir evde, sana ait olmayan bir halıda oturup, halından bile vazgeçebilecek kadar yorgunken, adrenalin, kan şekerim yükseliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder