16 Nisan 2014 Çarşamba

İÇİNİZE GİREBİLİR MİYİM?

Kendimi çok kapatıyorum, tenim soğuk
Pencerem var ışık girsin diye
Tabi karşımdaki apartman müsaade ettikçe güneşe.
Sabahları ağzım leş, horlarken açık.
Sanatta seks olmaz diyor,
ama camide yemek yedikten sonra mastürbasyon yapıyor.
Atın üstündeki adamın arkasında bank var,
orda oturuyor yanında bir kızla,
ıslanmış az evvelki yağmurda.
Çok güzel öpüşüyorlar, sürekli öpüşüyorlar arada sevişiyorlar,
ama sonra kaçıyorlar -işte buna bayılıyorlar-.
Bacak arası en sıcak kızı seçip üstüne çullanıyorlar
eriyen mumları kazıyorlar halı üstünden. 
Sonra kadın deyince utanıyorlar.
Açıyorum pencereyi bacaklarım titriyor ilk tacizimde
Sonra alışıyorum ,
zevk al diyor.
Zevk alınca öldürüyor
Belki de kadınlardan hoşlanıyorum
Yakını olmayan herkese diyor
Hepinize yakınım  diyorum hep olmak istemiyor
Pencerelerim yaz günü bile kapalı
Kafaları çok uyuşuyor birbirine
Kafamı uyuşturan her şeyi bıraktım
Sendeki daha başka bir bağımlılık
Şarap içiyorlar, şarkı dinliyorlar konuşuyor gibi yapıyorlar
Sonra alt komşu duvara vuruncaya kadar düzüşüyorlar.
Halının üstünde mum kırmızı


Kafaları uyuşuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder