27 Mayıs 2013 Pazartesi

YOL ARKADAŞIM

                        Hatırlıyor musun? Hatırlaman gerekir hani tek bir kelim yeterdi saatlerin üstüne bir örtü çekmeye. Sen yoksun, buna hala inanamıyorum sonra varlığını düşünüyorum aynı şeymiş meğerse. Düşünce olup aklıma giriyor önce, sonra bir acı kıvılcımı, sonra bağırsaklarım kopacak gibi oluyor, içimde bir hareketlilik oluyor elimi sobada unutmuş gibi. Hatırlıyor musun seninle kozalaklarımız vardı bizim? Sen pek sevmezdin gerçi dilenci gibi onları yerden toplamamı ama olsun şimdi boyayıp boyayıp biriktiriyorum. Anı olabilecek bir kaç şey kalmış, bir kutu kozalak, birkaç terk edilme korkusu dolu mektup, bir fotoğraf, bir de ikimizin adını bir arada anan birkaç insan.Hep şehirsizlikten yakınırdık oğlum bak şehirler neler yapmış bize, bak her yeni insan nasıl da tecavüz etmiş, bak hem sen hiç düşünmüyor musun '' hayır bu değil, şu an o olsaydı...'' ben düşünüyorum. 
              bir daha eskisi gibi olmayacağını bilsem karpuzlar henüz çıkmışken memleket hatırına....
             diyemiyorum işte sen değişmezsin ki, hep beni uğruna terk edecek bir şeyler bulursun. -Onlar parmağın da olsa- silahı doğrultup bana  çekebiliyorsun. Biz birimizi unutmadan gelsen olmaz mı ki? ben başkalarına kapılıp gidiyorum. Kim demiş ki insanlar değişmez diye, seni beni bırakıp gitme huyunla sevemiyorum özür dilerim. Değişmek neden zor bu kadar. Benim için değmiyor demek ki, şehirler Ege ve Marmara denizine gömmekte iki hikayeyi. Olmuyor işte deniyorum ama olmuyor, seni sevemiyorum artık, on beşlik yaşını sevmek istemiyorum artık geride kalsın bırak kalsın bahaneler olmasın, yalanlar olmasın, ama olmuyor değil mi? mutlu musun şimdi orada? Bak yaz geldi. Zaman çabuk ve sensiz geçti. Çok şey yaşandı önemli değil geçti, iyi idare edermişim öğrendim sensizken. Karanlık filmler çekemeyeceğiz ya bir ona içerledim. Yıllar sonra gelirsen buraya soğuk çaylar içip evimde ağırlayamayacağım seni, yokum çünkü gideceğim yani. farklı sanmıştım, değilmiş yanılmışım. Sana çok fazla sarılamadım bir onun eksikliği var ama ziyanı yok ona da alışırım. Mutlu ol!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder