27 Mayıs 2012 Pazar

O İSTİYOR DİYE


O gidiyor şimdi. Yine acıtarak. Sanki hiç olmamış gibi. Hatırlamıyor bile. Ben en çok babamı öldürmesine izin veriyorum. Anlatmaya çalışıyorum. ‘hayır’ diyor ‘bu doğru olamaz!’. Sadece ölmek istiyorum. Hiç var olmamışım gibi.  Her adam gibi o, ama babam gibi değil. Nasıl kirletmelerine izin verdim. şimdi cenin o, yediği her darbe işliyor bir bir. Gelmeseydim ne olacaktı? Kim o, ben kimim? Ben hiç intikam almadım ki, nefret ettim ama çok da sevdim, gitmesini istedim ama hep yanımda olsun istedim yine de. Kavuşursak biteriz biz. Kavuşmadan bittik. yıktık, ezdik, çiğnedik. Sonra hiçbir şey olmamış gibi gülerek yaşadık. Çok güldük büyük güldük.daha canımı ne kadar acıtabilir ki. O cenin benim. Azizler şehri sefiller şehri şimdi. Şimdi o gidiyor yine. Ama bu defa o bayram günü gittiği gibi değil. Karnım aç. Sigara yakıyorum. Bulaşıkları yıkıyorum, ocağı siliyorum, elbiseleri seriyorum, konuşmuyorum, sigara yakıyorum onu sevdiğimi söylüyorum inanmıyor, yine konuşmuyorum. Arada ağlıyorum ona mal ettiğim bütün şarkıları dinliyorum yine canım yanıyor. olsun diyorum o da bunu istiyor. Valizimi hazırlıyorum onun şehrinde nefes almaya korkuyorum. Beni öldürmesini diliyorum sonra gidiyorum geliyorum,sigara yakıyorum karnım hala aç, kutlamayı dinliyorum Burak’ı özlüyorum. Öldürüyorum bütün fikirlerimi. Ağlıyorum, kimse görmüyor. Siktir git diyorum öfkeleniyor. Ecelime susuyorum öldürsün istiyorum. Valizimi tekmeliyorum. Öfkeleniyorum yine sigara yakıyorum. Burak olmadığı için daha güçsüz hissediyorum Burak’a küfrediyorum. Ağabeyimle konuşuyorum biletimi alıyor. Valizimi bırakıp sigara içiyorum amcam arıyor belli etmemeye çalışıyorum. Onu buldum diyorum ablama ‘neden’ diye soruyor, kaybettim diyemiyorum.yüzümü yıkıyorum derin bir nefes alıyorum. Sigara yakıyorum karnım hala aç, o gitti diye değil, o istiyor diye. Valizimi kapatıyorum ve gelip beni öldürmesini bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder