24 Nisan 2012 Salı

BENİ VUR


                          İncir ağacı, karabasanlar,  cinler. Küçük hayatlar. Sana çok kızgınım. Sen beni bıraktığından beri adımı sevmiyorum. Sen gittiğinden beri incir kokusunu alıyorum bir tek. Sen, sen gittiğinden beri derelerde küçük çocuklar büyütüyorum. Çürük korkular ekiyorum. Derede su yok sen gittiğinden beri. Kan kokusunu sadece sana yakıştırıyorum. Adımı hala sevmiyorum.
                       Beyaz gömleğin kana bulanıyor bir köy meydanında. Toprağa batıyor yüzün, bıyıkların, gözlerin, kaşların, kırmızıya dönüyor. Ben aslında bunları yazmak istemiyorum. Bir yetişkin olmak istemiyorum. Bugün çocukların bayramı ve ben seni hissedebilmek için beklerken günün sonuna yetişebiliyorum ancak.  Ben köyünde tütün eken, şeritler  yapan o adamı tanımıyorum ki hiç. sen kimsin bilmiyorum. Sen ben gibisin, evet incirin kokusu var sende.  Ağacın gölgesinde ikram edecek birkaç lokma ekmeğin var onu da biliyorum. Ölülere ve cinlere inanıyorum. Zor olan neydi biliyor musun? Sen yoktun diye bir kadını paylaşma çabasındaydık.  o üç çocuktan hep dışarıda olandım ki benden başka kimse  Elektra değildi. Bu sana bir mektup mu? Hayır seni tanımlama, tanıma çabası. Sana kızgınlığımı görebiliyor musun? Cesur olmasaydın bu kadar gitmeyecektin ve korkak veletler bırakmayacaktın. Adımı sevmiyorum, çünkü sen onu çok severdin. Beni de severmişsin hatırlamıyorum. Zaten soranlara gülümseyip, ‘önemli değil, hatırlamıyorum bile’ diyorum. Ama bazen, işte o çok nadir anlarda sanki sen varmışsın, hep varmışsın gibi hissediyorum. Kaç kurşun delmiştir göğsünü? İşkenceleri hatırlayan o çocuk sen gittiğinden beri babalığı öğrenmeye çalışıyor. Tuvalet kapısı önünde fırlatıyor beni, ben sarılmak isterken ona. O zaman da kızıyorum sana. Sen öldüren o kurşunları yutuyorum. Uzunca bir süre beyaz gömlek giyiyorum, erkek gibi hissetmek istiyorum. Seni alıp götürene bağırıyorum ‘BENİ VUR!’ Şimdi? Şimdi git de ben hep yarım eksik babalar peyda edeyim kendime.
Bugün NEWAL’im ben. Ve sana ilk defa BABA diyorum.
Bayramım kutlu olsun.
Ruhun şad olsun…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder